مسجد الاقصی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 8 آبان 1392
بازدید : 1252
نویسنده : عراقی

 

مسجد الاقصی

مسجد الاقصی

مسجد الاقصی اولین خانه خداست، یعنی کعبه خانه دوم خدا محسوب می شود، نام دیگر مسجد الاقصی، "قدس" می باشد، این مسجد امروزه در "اورشلیم" پایتخت اسرائیل قرار دارد، اما چرا این مسجد جنجال های زیادی را به دنبال خود دارد؟ چون جنگ بین یهودیان و مسلمانان در همین محل خلاصه می شود، داستان از چه قرار است؟ یهودیان برای انتشار دینشان و حکومت دجال بر زمین، لازم است که جایگاه حکومت شیطان را بنا کنند، و آن بنای شیطانی نامش معبد سلیمان است.

اما حائز اهمیت است که ذکر شود حضرت سلیمان از یهودیان نبود، بلکه یهودیان بودند که از معجزات حضرت سلیمان کافر شدند، در زمان حضرت سلیمان سحر و جادوگری بیداد می کرد، به همین دلیل حضرت سلیمان دستور داد که تمام کتاب های جادوگری را جمع آوری کنند و امر کرد اگر کسی به جادوگری بپردازد یا آموزش دهد حکمش اعدام است، و بعد این کتاب ها را در زیر جایی که می خوابید دفن نمود.

کم کم قضیه دارد برایتان آشکار می شود که چرا اخیرا حفاری هایی نزدیک مسجد الاقصی و حوالی بیت المقدس شده، دلیلش چیست؟ به دلیل کتاب هاست؟ جواب: خیر، چون قرن ها پیش این کتاب ها در معبد  کشف شد و بعدها به اروپا انتقال گردید که به آن کتاب ها امروزه به عنوان گنج ملی نام برده می شود، کسانی که این گنج ها را کشف کردند خود را "شوالیه معبد" نامیدند.

معبد سلیمان:

 

اما پس چرا باز هم در نزدیکی مسجد الاقصی حفاری ادامه دارد در حالی که گنج ملی (کتاب های جادوگری) پیدا شده اند؟ این دفعه نیت فرق می کند، اگر یادتان باشد در سطرهای بالا از ساخت بنای معبد سلیمان و حکومت شیطان بر زمین ذکر شد، دقیقا مسئله اینجاست یهودیان برای بنای معبد سلیمان و حکومت دجال لازم است که مسجد القصی را تخریب کرده و معبد را بر روی خرابه های بیت المقدس بنا کنند.

اما احتمالا برایتان سوال ایجاد می شود که اگر مسجد الاقصی نابود شود، مسلمانان چه کار خواهند کرد؟ جواب ساده است، هیچ کاری نخواهند کرد! زیرا صهیونیسم ها این قسمت از پازل را طوری طراحی کرده و چیده اند که اصلا شما متوجه این ماجرا نمی شوید. بیشتر شما مسجد الاقصی را نمی شناسید، چون در این باور هستید که مسجد الاقصی مسجدی است که گنبد آن طلایی رنگ است، اگر در این باورید سخت در اشتباه هستید، چون اسم این مسجد، "مسجد قبة صخرة" است و بیت المقدس واقعی که گنبد آن تیره رنگ می باشد در فاصله حدود ۲۵۰ متری آن (قبة صخرة) قرار دارد.

این باوری است که فراماسون ها و شیطان پرستان در رسانه های خود به ما القا کرده اند که ما فکر کنیم که مسجد الاقصی واقعی همان مسجدی است که رنگ آن زرد است، سوالی پیش می آید که چرا رسانه ها این دروغ بزرگ یهودیان صهیونیسم را فاش نمی کنند؟ جواب: چون تمام سهام رسانه های جهان در دست یهودیان است. اما برای من جای سوال است که چرا در رسانه های مسلمانان هم از قبة صخرة به عنوان مسجد الاقصی یاد می شود؟

برمی گردیم به سوال قبلی مان که چرا مسجد قبة صخرة را به عنوان مسجد الاقصی به ما نشان می دهند؟ آن ها به این دلیل به ما این دروغ را خورانده اند که وقتی مسجد القصی واقعی برای بنای معبد سلیمان تخریب شد، به ما مسجد قبة صخرة را نشان دهند و بگویند بیت المقدس سالم است و هیچ آسیبی ندیده.

اما وقتی که بیت المقدس واقعی خراب شد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ بر طبق کتابشان "تلمود" باید گوساله ای که به رنگ قرمز، یا فقط سه تار از موی آن اگر قرمز نبود، باید در خرابه های مسجد الاقصی قربانی شود، تا آنجا آماده ظهور منجی (دجال) گردد، اما چنین حیوانی برایمان قابل تصور است که با این ویژگی ها وجود داشته باشد؟ پس اگر وجود ندارد چه باید کرد؟ باید به وجود آورد، همان علمی که امروز ما آن را به عنوان شبیه سازی می شناسیم. شاید تنها هدف این علم این است که چنین موجودی را خلق کند. گاهی حقیقت از تخیل ها هم ترسناک تر است.

قبة صخرة:

 

مسجد الاقصی:

 

مقاله متعلق به فراماسونری ممنوع می باشد    http://no-freemason.blogfa.com/




:: موضوعات مرتبط: تاریخ آموزش پرورش در ایران , ,
:: برچسب‌ها: مسجد الاقصی ,

مدیریت دانشگاه آزاد شهر ری

مضوعات سایت تا چه حدی به شما کمک میکند

RSS

Powered By
loxblog.Com